7.1.2013




En tiedä mikä on, mutta en ole saanut ladattua blogiin kuvia koneelta muutamaan päivään (vanhoista blogin kuvista kyllä onnistuu). "Lisää kuva" kohtaa painaessani ei ilmesty ollenkaan "tuo koneelta" tms. kohtaa. Surraa vaan paikallaan ja odotuttaa. Eikä minulla ole aikaa odotella. Mielummin suihkin laduilla. Loistokelit ja tykkypuut. Vähän lipsuu, mutta hiki tulee. Ajattelin avautua vain siksi, jos joku osaa neuvoa tuossa kuva-asiassa. Ylipäätään olen välillä vähän ihmeissäni tämän bloggerin kanssa kuvia laittaessa. Heittelee kuvia kutakin pikkuisen eri kohtaan, joidenkin kuvien kokoa en saa muutettua ollenkaan. Itse bloggaajassa tuskin mitään kummaa tai monimutkaista. Se siitä. Mukavaa viikkoa. Minun päässä surraa uusia kortti-ideoita ja energiaa riittää näin alkuvuodesta kiitettävästi.     
 

6 kommenttia:

  1. Sama vika minunkin koneella ja kuullut muitakin. menin nettiin eri selaimella(käytin chromea) ja sitte onnistuin. odotellessa että vika korjautuis.

    VastaaPoista
  2. Sama vika mulla ja samat ajatukset sen suhteen..:(

    VastaaPoista
  3. Eipä ole minulla tullu nyt tuota ongelmaa vastaan kuneiole edes ehitny bloggaamaan joulunvälipäivien jälkeen, mutta tutulta kuulostaa kuvien heittely yms. Jotenkin olen aina onnistunut kuitenkin sen verran ettäolen ollut tyytyväinen.

    VastaaPoista
  4. Ehkäpä jotain päivityksiä oli. Nyt toimii oikein hyvin. Ei kai aiemmin voinut ladata useaa kuvaa esim. yhtä aikaa. Hyvä näin.

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva pipo :) Mistä se on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö vain! Löysin sen Lasten Metsolasta. Ainut miinus on, että pipo on akryylia. Yllättävän vähän se silti on sähköistänyt, nukkaantunut ei ole ollenkaan, vaikka on päivittäisessä käytössä.

      Poista